vrijdag 23 januari 2015

Swapperdeswap met mijn Meetje

Meegedaan aan de Meet and Greet swap. Het was zeer leuk. Na wat heen en weer gemail om af te spreken, hebben we uiteindelijk bij mij afgesproken - door onze zieke Lasse - om hier een kopje koffie te drinken, en onze swapjes uit te wisselen. Supergezellig was het!

 

Mijn Meetje maakte  volgende cadeautjes voor mij:


Een zakje voor in mijn naaikamer, met alle plaats om al mijn gerief kwijt te kunnen. Mooi papier om kaarten te kunnen maken! Een heus speldenkussen, met zand en een ijzersponsje om mijn naalden mooi scherp te houden. En een knutseldoos: beschilder je eigen tas. Ze had dit van haar vorige Swapmaatje gekregen en vond dit zo tof dat ze dit voor mij ook gekocht heeft. Super he?!

Ik had ook enkele cadeautjes klaar voor Karla:
Ik maakte een ontbijtmandje met zelfgemaakte frangipane hartenwafeltjes à la Jeroen Meus, een 'pot vol koekjes' en een gebreid, gevoerd zakje met een rits om allerlei prulletjes in te steken:


Alvast bedankt voor het gezellige koffiemoment!
Hopelijk vind je jouw cadeautjes leuk en heb je er wat aan, ik vind mijn cadeautjes alleszins supertof!! Bedankt!

Groetjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten