maandag 6 april 2015

Da swap-haas is geweest! :)

Vandaag mocht ik het pakje van mijn swapje opendoen. Spannend, na al dat wachten!

Het was een serieuze verpakking. De schaar is eraan te pas gekomen om het goed verpakte geheel open te krijgen.

De verpakking van de kindjes was supertof en persoonlijk:


En de inhoud was ook leuk. Mijn kastaars waren direct enthousiast!
Beide kindjes hebben hetvolgende cadeautje gekregen:


Voor mijzelf zaten er 3 cadeautjes in:




Vond het echt wel tof gedaan. Dank je wel Maaike!

Een totaaloverzichtje:


Ik zorg er voor dat alle cadeautjes een gepast plaatsje krijgen. En dank je wel voor alle tijd die je er hebt ingestoken!!

Zelf heb ik al een bedankje gekregen van Davina, waarvoor ik een swapje gemaakt heb. Ze was super content, en ik dus ook! Foto's volgen!

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten