dinsdag 30 juni 2015

Made by Mie(s)ke ;)

Mieke vertelde me een tijdje geleden: ik vind niet de juiste jurk voor de communie van mijn dochter...

Ik zat er al direct mee in.
In mijn wild enthousiasme zei ik natuurlijk: Maak het zelf!
Antwoord ze me dat ze nog nooit genaaid heeft.
In mijn nog groter enthousiasme zeg ik: Maar ik zal je helpen. Jij kunt dat!

Ettelijke avonden en uurtjes zijn erin geslopen, want ik wou haar kost wat kost bewijzen dat ze het zelf kon.
Van uitleggen hoe een machine werkt en hoe je ze draad, over een patroon overtekenen, aanpassen, op je stof leggen, stof knippen, tekentjes zetten, driegen, passen, aanpassen, stikken, overlocken en afwerken,... Jullie kennen het wel...
Alles heb ik met engelengeduld uitgelegd.
Maar Mieke was een goede leerlinge.

En ik moet zeggen...


... Zowel Mieke als ik zijn erg trots op het resultaat.
Wat denken jullie ervan?

Op naar het volgende project!

Grtjs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten