zondag 30 augustus 2015

Een Marvin voor mijn KD

Omdat de echtgenoot niet achteruitgestoken mag worden, was het nu weer eens tijd voor een projectje voor hem.
Omdat ik een poos geleden zijn joggingbroek eens in de droogkast heb gestoken, waardoor hij lichtjes :) aan de korte kant was, besloot ik om de marvin-joggingbroek van 'La Maison Victor' eens in elkaar te knutselen.
Na een bezoekje aan de stoffenbeurs voor een niet te opvallend joggingstofke en wat andere projectjes tussendoor ben ik erin gevlogen. De uitleg in LMV was zalig om te volgen, glashelder en stap voor stap uitgelegd...
De stof vloog onder mijn naaimachine en overlock.
En laten we zeggen: wat vliegt de tijd voorbij als je je amuseert. Voor ik het wist, was het gat in de nacht en was zijn broek zo goed als klaar...


















Grtjs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten